Monday 2 July 2012

I'm Back!





Athens, Greece

 Finally!

After few months tak update blog.. tiba-tiba hari ni rasa macam nak update (thanks kepada wifey kerana mengingatkan untuk update blog). Last update christmas test, result test tu pn da keluar, kecewa pun da kecewa... so benda da lepas, kita lupakan.. sekarang ni buat yang terbaik je... and tawakal kepada ALLAH..

Punca tak dapat nak update adalah kerana terlalu bz dengan kehidupan seharian. Kejap-kejap kena siapkan presentation, pastu kena readykan report, lab works lagi, semua datang bertubi-tubi. Last sekali yang paling epic adalah final exam.

3 minggu final exam = budak amek SPM. Kecur perut. Tapi Alhamdulillah, dengan semangat dari family di Malaysia, UK dan serata dunia, exam tu berjaya dihabiskan dengan tenang. Result je tak keluar lagi, so kepada semua, doakanlah kejayaan saya. Terima Kasih

So far, kehipudan di London semakin seronok setelah Final Exam habis hari tu... Greece Field Trip pun da setel, rasa macam sekarang ni holiday je.

Tapi dissertation belum gerak-gerak lagi *sighs*

Aktiviti kami sekarang ni adalah berjalan ke carboot. Dulu aku macam tak berapa suka carboot ni, kira macam barang second or bundle. Sebab-sebab aku tak suka carboot adalah kerana aku ni tak reti membeli barang second. Tapi setelah menuntut ilmu dari abang-abang and kakak-kakak yang ada dekat sini, aku berjaya menimbulkan perasaan minat untuk pergi carboot.

So! sekarang ni da jadi macam ketagih je nak gi carboot.. haish!

Selepas habis exam jugak, macam-macam aktiviti aku buat, berjalan sana, berjalan sini, biasalah, bila ada kereta, berjalan je la keje...

So aku akan ceritakan kisah-kisah menarik kiteorg berjalan ke tempat kelahiran Shakespeare, ke Oxford, ke Greece and paling latest, ke Wales.

Shakespeare's Birthplace

Oxford
Acropolis, Greece
 


Caravan Holiday, Wales

Semua-semua pengalaman ni aku akan ceritakan diblog ni, termasuklah dengan segala-gala yang berlaku disini yang aku rasa interesting.

p/s: makan-makan yang paling menarik! tungguuuuu~










No comments:

Post a Comment